Travelmonkey herpositioneert zich als digitaal reismerk met nieuwe boekingsplatform

Travelmonkey, het reislabel dat al 19 jaar actief is in de markt van verrassende en betaalbare vakanties, lanceert een volledig vernieuwde website. Daarmee maakt het merk de stap van reisinspiratieplatform naar volwaardig online reisbureau met een scherp geprofileerd aanbod en directe boekingsmogelijkheden.

De nieuwe website biedt gebruikers een overzichtelijke en inspirerende ervaring, gericht op het snel vinden van actuele vakantiedeals binnen en buiten Europa. Travelmonkey focust op zonvakanties, stedentrips, (verre) rondreizen en een selectie van vakantieparken. De site is voorzien van slimme zoekfilters en wordt dagelijks geüpdatet met nieuwe aanbiedingen, vaak inclusief extra’s zoals gratis upgrades of excursies.

Laurens Taekema, oprichter van Travelmonkey en eerder betrokken bij platforms als Parkvakanties en Rondreis.nl, ziet de vernieuwing als een logische stap:

“Mensen willen snel overzicht, vertrouwen in scherpe prijzen en vooral inspiratie. Met deze nieuwe website combineren we onze jarenlange reiservaring met moderne technologie om dat allemaal te bieden.”

Waar Travelmonkey zich eerder voornamelijk richtte op het delen van reisinformatie en inspiratie, staat nu de directe boekingsmogelijkheid centraal. De propositie blijft gericht op waarde voor de klant, met extra aandacht voor kindvriendelijke voorzieningen en inbegrepen services die de totale vakantiebeleving versterken.

Bezoek de vernieuwde website: www.travelmonkey.nl

To top